Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 348
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Såg en film på youtube där de sa att skolmaten kostade 6:90 kr/portion på en skola i Norrköping. Inte konstigt att maten är av dålig kvalitet, kattmat är ju bättre.

det är f*n bra ? min syrras ligger på 5 något och vår ligger på strax under. ..
Skrivet

Såg en film på youtube där de sa att skolmaten kostade 6:90 kr/portion på en skola i Norrköping. Inte konstigt att maten är av dålig kvalitet, kattmat är ju bättre.

det är f*n bra ? min syrras ligger på 5 något och vår ligger på strax under. ..

Att ert är sämre betyder inte att deras är bra. ;)
Gäst RySs3N
Skrivet

Vår skolmat ligger på typ 13kr/portion men endå så är maten värdelös.

Skrivet

Det skulle f*n va skit bra om vi fick ta med egen mat till skolan. Typ 1 gång per vecka är det god mant annars : SKIITTTTT!!! :angry:

Då har ni det bättre än min

vi har det typ varannan vecka

Skrivet

Ni ska veta att per portion i fängelset ligger på 56kr ungefär, frågade en ledamot i riksdagen.

Som man säger: bättre mat i fängelset än i skolan.

Och vårann mat går på ca 25 kr(vi fick ca 25kr/dag i handpenning vid prao i stan). Men den är ändå ganska dålig oftast.

Gäst Darkshiver
Skrivet

Det är en anda att maten SKA vara äcklig tycker jag, iaf på skolan. Vår är duglig som mat, man blir mätt, får ta hur mycket man vill. Ja, lite okryddad, men då ber man om en krydda..Jag tycker inte det är något fel på våran mat iaf ;p

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...