knark Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Oh jisses, kommer njuta av resturangmat i tre år nu http://f.yey.nu/7da/31a6b.jpgsnackar du om mitt inlägg? Vart står det att hon menade ditt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Oh jisses, kommer njuta av resturangmat i tre år nu http://f.yey.nu/7da/31a6b.jpg snackar du om mitt inlägg? Vart står det att hon menade ditt inlägg? jag bara frågade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Skolans mat är så äcklig att min klasskamrat kräktes i papperskorgen i svenskan lol Det enda jag kan äta är fisk Annars är allt äckligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Oh jisses, kommer njuta av resturangmat i tre år nu http://f.yey.nu/7da/31a6b.jpg snackar du om mitt inlägg? Vart står det att hon menade ditt inlägg? jag bara frågade Hade jag velat skriva ett svar på ditt inlägg hade jag citerat det, alltså nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BajenGamer Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Äckligt som fan! Eller jag menar VIDRIGT! Undrar vad han som lagar den har rökt?! Skolans mat är så äcklig att min klasskamrat kräktes i papperskorgen i svenskan lol Det enda jag kan äta är fisk Annars är allt äckligt! Att han spyr är inte konstigt men HUR FAN KAN DU ÄTA FISKEN?! Det är ju det som är ÄCKLIGAST i skolan dock XXD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Skolans mat är så äcklig att min klasskamrat kräktes i papperskorgen i svenskan lol Det enda jag kan äta är fisk Annars är allt äckligt! Att han spyr är inte konstigt men HUR FAN KAN DU ÄTA FISKEN?! Det är ju det som är ÄCKLIGAST i skolan dock XXD Cornflakesfisk är ju bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Eleverna som går Hotell- och restaurang lagar vår mat. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Vi har precis fått en egen kock! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Idag var det "potatis" och kyckling gick faktiskt att äta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Äckligt som fan! Eller jag menar VIDRIGT! Undrar vad han som lagar den har rökt?! Skolans mat är så äcklig att min klasskamrat kräktes i papperskorgen i svenskan lol Det enda jag kan äta är fisk Annars är allt äckligt! Att han spyr är inte konstigt men HUR FAN KAN DU ÄTA FISKEN?! Det är ju det som är ÄCKLIGAST i skolan dock XXD Jag menar jag kan bara äta stekt fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Maten i skolan är underskattad. Var glada att ni inte behöver köpa maten själva. Själv har vi bara fått god mat än så länge. i Veckan har vi fått Pankakor, blodpudding, spaghetti och köttfärsås, Kyckling gryta och Sallads buffé. Riktigt gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Fan ska alla klaga på maten för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.