Gäst Darkshiver Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Eller att du är en kräsen stropp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Eller att du är en kräsen stropp. Eller att jag inte äter det för att varje dag är det plastbitar i maten, mjölken smakar surt och matpersonalen är dessutom rätt så otrevliga. Fast ibland är det jävligt gott (ibland). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Det ända som är gott i våran matsal är vattnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PandaN Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Våran mat smackar inte bra asså dessutom så är vi sist att äta då fick vi ibland rester det tycker jag är dåligt vet inte va ni tycker :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Våran mat smackar inte bra asså dessutom så är vi sist att äta då fick vi ibland rester det tycker jag är dåligt vet inte va ni tycker :angry:Fick ni rester? :o Ibland fick inte vi någon mat alls, för allt var slut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PandaN Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Våran mat smackar inte bra asså dessutom så är vi sist att äta då fick vi ibland rester det tycker jag är dåligt vet inte va ni tycker :angry:Fick ni rester? :o Ibland fick inte vi någon mat alls, för allt var slut.. De var värst tycker synd om dej nu :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Våran mat smackar inte bra asså dessutom så är vi sist att äta då fick vi ibland rester det tycker jag är dåligt vet inte va ni tycker :angry: Fick ni rester? :o Ibland fick inte vi någon mat alls, för allt var slut.. De var värst tycker synd om dej nu :( Japp, fast det var inte mycket man missade precis, med tanke på att jag knappast fick hummer i skolan, aja, blir gymnasie efter sommarlovet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PandaN Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag börjar hög stadiet efter sommar lovet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag börjar hög stadiet efter sommar lovet ;)1. högstadiet2. sommarlovet anyway..är du nervös? :P jag minns att jag var nervös när jag skulle börja 7an, men det visade sig att det var precis som 6an, fast längre dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Klart, men för det första.. Vi här på fuska gämför oss inte med dem som är i Afrika och lever på knappt nån mat alls, och ta det inte heller bokstavligt att maten smakar skit.Vi är ALLA människor, vi är ALLA samma djur så man kanske ska börja med det, för det finns människor som svälter och det enda ni gör är att klaga på att ni får mat. Det är så j*vla lågt och tragiskt. Vi får äta hur mycket vi vill av vad vi vill, och inte tar det slut. Förövrigt måste jag säga att maten är rätt så bra, för det mesta iallafall. Och är den inte bra så är det oftast på grund av småsaker som inte tillräckligt kokt korv, vattnig köttfärssås osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Vi krigar för att komma först i matledet i vår skola. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Pastan i vår skola går inte att äta. Hälften är jättemjuka och resten är stenhårda. Och jag håller med Dirtman; Det ända som är gott i våran matsal är vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.