Hoppa till innehåll

Skolans Mat!

timi3

Rekommendera inlägg

Klart, men för det första.. Vi här på fuska gämför oss inte med dem som är i Afrika och lever på knappt nån mat alls, och ta det inte heller bokstavligt att maten smakar skit.

Vi är ALLA människor, vi är ALLA samma djur så man kanske ska börja med det, för det finns människor som svälter och det enda ni gör är att klaga på att ni får mat. Det är så j*vla lågt och tragiskt.

MacGyver har bara 1 fråga. Om du ska äta och du hatar värkligen hatar den maten. Tar du och tänker att dom i Afrika inte får nån mat? Eller äter du så mycket du får och tycker det smakar skit? Ja visst, det är synd om dom. Jävligt synd. Men det värkar faktiskt som du skulle trycka i dig skit vidrig mat bara för dom inte får maten.

Vi fick en dag pannkakor (lustigt namn tycker jag o_0) och vi fick ta 2. Alla gjorde det typ. Sen fråga jag om jag fick ta 1 till då sa dom nej. Det regna ute så jag och min kompis satt kvar. Och när dom plocka bort hade dom massor med pannkakor kvar. Och vi fick inte ta mer -_-' Då tycker jag det är illa när det finns.

EDIT: Skrev pankakor istället för pannkakor xD

Redigerat av jacob_96
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 348
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

MacGyver har bara 1 fråga. Om du ska äta och du hatar värkligen hatar den maten. Tar du och tänker att dom i Afrika inte får nån mat? Eller äter du så mycket du får och tycker det smakar skit? Ja visst, det är synd om dom. Jävligt synd. Men det värkar faktiskt som du skulle trycka i dig skit vidrig mat bara för dom inte får maten.

Vi fick en dag pannkakor (lustigt namn tycker jag o_0) och vi fick ta 2. Alla gjorde det typ. Sen fråga jag om jag fick ta 1 till då sa dom nej. Det regna ute så jag och min kompis satt kvar. Och när dom plocka bort hade dom massor med pannkakor kvar. Och vi fick inte ta mer -_- ' Då tycker jag det är illa när det finns.

EDIT: Skrev pankakor istället för pannkakor xD

Det gör jag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi tjuvar alltid mat i vår skola för det är så himla gott :lol: jag vet inte vad ni bablar om visa en bild på mat i er skola.

Tjuvar? Menar herrn "Tar"?

Skolmaten är väl duglig, men ibland fruktansvärt äcklig, till och med vidrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi tjuvar alltid mat i vår skola för det är så himla gott :lol: jag vet inte vad ni bablar om visa en bild på mat i er skola.

Tjuvar? Menar herrn "Tar"?

Skolmaten är väl duglig, men ibland fruktansvärt äcklig, till och med vidrig.

Nej jag menar tjuva, det brukar vara så himla gott men synd att det är kaos i matkön. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sådär, klart att den inte är på topp men jag äter ändå. Vi brukar ofta äta bland dom sista, och det gör även barnen som går i förskolan. Ibland är det så att det finns lite mat kvar, och då får vi inte eftersom förskolebarnen måste få. Det känns lite jobbigt, men det är så det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...