KuroKaktus Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 (redigerat) Klart, men för det första.. Vi här på fuska gämför oss inte med dem som är i Afrika och lever på knappt nån mat alls, och ta det inte heller bokstavligt att maten smakar skit.Vi är ALLA människor, vi är ALLA samma djur så man kanske ska börja med det, för det finns människor som svälter och det enda ni gör är att klaga på att ni får mat. Det är så j*vla lågt och tragiskt. MacGyver har bara 1 fråga. Om du ska äta och du hatar värkligen hatar den maten. Tar du och tänker att dom i Afrika inte får nån mat? Eller äter du så mycket du får och tycker det smakar skit? Ja visst, det är synd om dom. Jävligt synd. Men det värkar faktiskt som du skulle trycka i dig skit vidrig mat bara för dom inte får maten. Vi fick en dag pannkakor (lustigt namn tycker jag o_0) och vi fick ta 2. Alla gjorde det typ. Sen fråga jag om jag fick ta 1 till då sa dom nej. Det regna ute så jag och min kompis satt kvar. Och när dom plocka bort hade dom massor med pannkakor kvar. Och vi fick inte ta mer -_-' Då tycker jag det är illa när det finns. EDIT: Skrev pankakor istället för pannkakor xD Redigerat 21 Juli 2009 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 MacGyver har bara 1 fråga. Om du ska äta och du hatar värkligen hatar den maten. Tar du och tänker att dom i Afrika inte får nån mat? Eller äter du så mycket du får och tycker det smakar skit? Ja visst, det är synd om dom. Jävligt synd. Men det värkar faktiskt som du skulle trycka i dig skit vidrig mat bara för dom inte får maten. Vi fick en dag pannkakor (lustigt namn tycker jag o_0) och vi fick ta 2. Alla gjorde det typ. Sen fråga jag om jag fick ta 1 till då sa dom nej. Det regna ute så jag och min kompis satt kvar. Och när dom plocka bort hade dom massor med pannkakor kvar. Och vi fick inte ta mer -_- ' Då tycker jag det är illa när det finns. EDIT: Skrev pankakor istället för pannkakor xD Det gör jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Ok. Du värkar som en bra person :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Vi tjuvar alltid mat i vår skola för det är så himla gott :lol: jag vet inte vad ni bablar om visa en bild på mat i er skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Vi tjuvar alltid mat i vår skola för det är så himla gott :lol: jag vet inte vad ni bablar om visa en bild på mat i er skola. Tjuvar? Menar herrn "Tar"? Skolmaten är väl duglig, men ibland fruktansvärt äcklig, till och med vidrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Vi tjuvar alltid mat i vår skola för det är så himla gott :lol: jag vet inte vad ni bablar om visa en bild på mat i er skola. Tjuvar? Menar herrn "Tar"? Skolmaten är väl duglig, men ibland fruktansvärt äcklig, till och med vidrig. Nej jag menar tjuva, det brukar vara så himla gott men synd att det är kaos i matkön. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Sådär, klart att den inte är på topp men jag äter ändå. Vi brukar ofta äta bland dom sista, och det gör även barnen som går i förskolan. Ibland är det så att det finns lite mat kvar, och då får vi inte eftersom förskolebarnen måste få. Det känns lite jobbigt, men det är så det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Ta mat ändå om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Den är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Håller med Edge! Den är skit. Ibland är den dödskall, och oftast så smakar den konstigt. Ytterst sällan dem har något gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 The Food • Smakar helt okey i min skola ○ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Åh fy faan. Korvarna ligger i ett 5 cm högt hav av flytande fett! Och vår hemkunskaps lärare tjatar om att allt ska vara nyttigt?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.