ThaNooB Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 ganska bra men potatisen är typ blöt eller Jätte torr LOL! Potatis är blöt och torr. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 oftast snuskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 jag går i högstadiet nu så jag är i en ny skola men maten är god! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Blev förvånad över hur matsedeln ser ut i vår skola. Massor av bra mat, som är god och näringsrik! Super! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Toppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Maten är sådär men majsen är as äcklig i min nya skola (jag har inte flyttat, jag har börjat på hagstadiet och byt skola) Den smakar som vaten och mat som tagits ut ur kylen direkt Med andra ord:KALL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 usch.bara en gång i veckan brukar det va ok mat.resten av året ä det hemsk.usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 oftast snuskigVad menar du med snuskig? Jag tycker att man får ta maten som den kommer. Inget att klaga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FredDead Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Bra.Bra, om den inte smakar plast så smakar den papper ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Äcklig , Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Bättre en ingen alls. I många länder får man ta med egen mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.