Salzalada Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Jag har äntligen PvPat ihop full S1 *Stolt* och undrar nu vilka enchants och gems jag ska ha till min lilla lock? ^^ Jag är speccad SL/SL, och kommer förbli det. [Tog "endast" 8 dagars playtime att få ihop tillräckligt med honor och marks. :P] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Stamina, resilience. När du har 12k hp och 420 resilience börja stacka upp spelldmg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Stamina, resilience. När du har 12k hp och 420 resilience börja stacka upp spelldmg. Vet du någon sida där det finns olika gems som man kan titta närmare på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Använd mest 'Steady Talasite' ( 6 Stamina, 4 resilience ) Och några gula 8 Resilience gems. Som meta gem, använd Powerful Earthstorm DIamond ( 18 stam, 5% Stun resist. ) Head enchant: 22 Stamina 18 Resilience ( Man får den när man är Revered med Shattered Sun ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Stamina, resilience. När du har 12k hp och 420 resilience börja stacka upp spelldmg. Vet du någon sida där det finns olika gems som man kan titta närmare på? http://www.wowwiki.com/GemDär står alla gems uppskrivna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Stamina, resilience. När du har 12k hp och 420 resilience börja stacka upp spelldmg.kan man äns få så mycket med S1..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Stamina, resilience. När du har 12k hp och 420 resilience börja stacka upp spelldmg.kan man äns få så mycket med S1..? Tydligen inte, fick bara 11.7k HP med alla gems. :( Så här blev det: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...nd&n=Zarade :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Oroa dig inte, du ligger bra till. Bara en grej: Varför har du level 60 trinkettet istället för den som ger 32 Resilience + Helar dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Oroa dig inte, du ligger bra till. Bara en grej: Varför har du level 60 trinkettet istället för den som ger 32 Resilience + Helar dig? För att jag har inte samlat ihop tillräckligt med honor än. XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 (redigerat) Skaffa lite mer enchants vore kanske något? =) ser bra ut annars Redigerat 28 Maj 2008 av Wrickedbones Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Stamina, resilience. När du har 12k hp och 420 resilience börja stacka upp spelldmg.kan man äns få så mycket med S1..? Nästan, beror på enchants och gem kvalité. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Paelsboll Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Köp +35 Spell Damage & +20 Stamina till legs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg