Lillasyst3r Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 ja ska då sälja min stationära. Men frågan är då om man ska köpa laptop eller ps3. Vad tycker ni? För intresserade av stationära http://www.blocket.se/vi/16536571.htm?ca=22_s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamerLord Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Det beror vad du ska ha den till. Vad ska du ha den till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 25 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Det beror vad du ska ha den till. Vad ska du ha den till ? lira tibia ofc men om jag köper ps3 så istnallerar jag såklart linux på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 (redigerat) Ska su bara ha tibia? ja hade tagit ps3, Ps3 är bättre än tibia BTW nice dator :D Redigerat 25 Maj 2008 av SID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 PS3, skulle iaf jag ha valt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 25 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 men har ju dock ingen hd-tv har för f*n knappt platt-tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 men har ju dock ingen hd-tv har för f*n knappt platt-tv Inte jag heller. Fast ja äger inget Ps3 bara xbox 360. Men är det något speciselt spel du vill spela till ps3? Annars kan du ju köpa ett xbox 360 och en laptop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag spelar konsol på en gammal rumsTV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag spelar konsol på en gammal rumsTV.det får bli en lappis och en ps3 efter sommarjobbetklarar mig f*n inte utan tibia :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 WTF, sedan när kunde man installera operativsystem på konsoller, går det på XBox / 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 WTF, sedan när kunde man installera operativsystem på konsoller, går det på XBox / 360?Rätt länge tillbaka faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Om du bara har en dator i familjen som du kan använda nästan hela tiden, så rekomenderar jag inte att sälja den, och om du måste göra det så rekomenderar jag en laptop, det är ju mycket enklare att surfa på en dator, och att surfa på en TV som inte är HD är inte heller bra. försök att hitta en utan vista! eller så tar du linux, men du vet nog det själv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.