Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Köpa?


HaSsE93
 Dela

Rekommendera inlägg

CoD4 är väldigt roligt live. Känns realistiskt och allt sånt när man kör live tycker jag. Dock aldrig testat Sp på det.

 

GeoW har ett väldigt roligt SP läge. Dock aldrig testat detta live.

 

Mass Effect verkar grymt. Aldrig testat detta dock och är inte säker på om man kan köra livepå det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Battlefield: Bad Company verkar rätt grymt. Du vet förstöra det mesta på spelet. Va skönt om en sniper står och campar i ett hus så går man bara bakvägen och spränger upp ett hål i väggen och använder kniven bakifrån på snipern.

Och han skulle inte märka om man sprängde hål i väggen? ^_^

 

Köp Gears of War, Halo 3 eller Call of Duty 4.

Det sistnämnda har jag inte, men jag ska skaffa det *snart*.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Battlefield: Bad Company verkar rätt grymt. Du vet förstöra det mesta på spelet. Va skönt om en sniper står och campar i ett hus så går man bara bakvägen och spränger upp ett hål i väggen och använder kniven bakifrån på snipern.

Och han skulle inte märka om man sprängde hål i väggen? ^_^

 

Ähh...jo. Man får väl spränga upp ett hål i väggen och kasta in en granat istället ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag så som så många andra på Fuska.se skulle säga " Call of duty 4 - Modern warfare " , Men Det finns en hake. Den 28 Nov 2008 Släpps Förhoppningsvis ett av de bästa spelen i modern Historia, Gears Of War 2 !. Men jag förstår att du inte orkar vänta så länge, Så om du gillar musik ( i detta fallet rock ) så kan du ju Prova på " Guitar Hero 3 - Legends of rock ". Eller om du är ute efter Rollspel så Vore " Oblivion " ett självklart val. Om du känner dig mer lockad av 1,st Person shooting spel så säger jag som så många andra " Call of duty 4 - Moderna war fare " !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...