Firecracker Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 (redigerat) Hejsan! Jag söker efter någon bra serietidning(behöver inte vara tidning, går bra i bokform också) som har en bra handling som fortsätter i nästa serie o.s.v. Ungefär som manga, men jag gillar inte hur mangaböcker är gjorda, så därför undrar jag om det finns någon bra serie som är ritad/skriven på västerländskt sätt? Redigerat 26 Maj 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Hejsan! Jag söker efter någon bra serietidning(behöver inte vara tidning, går bra i bokform också) som har en bra handling som fortsätter i nästa serie o.s.v. Ungefär som manga, men jag gillar inte hur mangaböcker är gjorda, så därför undrar jag om det finns någon bra serie som är ritad/skriven på västerländskt sätt? Kalle Anka =] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 (redigerat) Hejsan! Jag söker efter någon bra serietidning(behöver inte vara tidning, går bra i bokform också) som har en bra handling som fortsätter i nästa serie o.s.v. Ungefär som manga, men jag gillar inte hur mangaböcker är gjorda, så därför undrar jag om det finns någon bra serie som är ritad/skriven på västerländskt sätt? Kalle Anka =] Kalle anka har ju inte direkt samma historia i varje tidning ;) Redigerat 26 Maj 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Hejsan! Jag söker efter någon bra serietidning(behöver inte vara tidning, går bra i bokform också) som har en bra handling som fortsätter i nästa serie o.s.v. Ungefär som manga, men jag gillar inte hur mangaböcker är gjorda, så därför undrar jag om det finns någon bra serie som är ritad/skriven på västerländskt sätt? Kalle Anka =] Kalle anka har ju inte direkt samma historia i varje tidning ;) Borde väl finnas några sådana i affärerna tyvärr kan ajg inga namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Herman Hedning, helt klart ;) Den är ingen sammanhängande serie, men den handlar om tre helt olika personer, vilka är 'huvudfotingar'. Den är byggd på otrolig sarkasm och våld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 mm, nog är väl Herman hedning en bra tidning men snälla. Om ni inte vet någon serie med sammanhängande handling, så skriv inte tidningar såsom Herman hedning, Knasen, Hälge, Kalle Anka o.s.v. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Pokemon, Spider man är typ några. Det finns ju serier som handlar om samma sak hela tidningen ut, har sett många Pokemon tidningar, ja, om du gillar pokemon såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 mm, då var det ju det här med att gilla pokemon ;). Har väl direkt inte jätte mycket emot pokemon men jag är långt ifrån ett pokemonfan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Conan Barbaren, riktigt bra serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 ska kolla upp serien du tipsade om Garone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Den var väldigt svår att komma in i först, och jag rekommenderar dig att läsa det första avsnittet först. ( Blev en jäkligt massa 'först'. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.