ExorZ Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Dom flesta shamaner jag sett har dualwield eller sköld och 1h (healer) har inte sett så många 2h shamaner... konstigt, finns dom ens :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Jadå, jag har sett shamaner som hoppar runt med Kael'thas yxan och får in 2,5kx2 crits. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 De flesta twinks som är shamans är ofta lvl 40+ därför de ska kunna använda duelwield. Och de gör imba skada jag vet inte riktigt hur det går med 2h kan nog funka men jag skulle nog köra duelwield. Men det bror på vilka vapen du har cokså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Som en resto 4/5 s3 druid ser jag dual weild melee shamaner som ett större hot än casters. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Okej, vet knappt ett dyft om shamans. Men har bara för mig att en Shaman med 2h'are känts mycket mer hotfull som Rogue/Warlock/Paladin.Det är det, men inte på 70 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Det är på 70 jag menade. >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeyzer Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 MAN TAR FETA 2H OM MAN ÄR RNGBANANANANAMAN OCH WF CRITTAR FÖR 15k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) MM sen ska ju WF procca också det är det inte så enkelt om man har 2H Iaf ska man ha dual wield ska man INTE HA snabba vapen eftersom WF har ändå 3 sec CD så man ska försöka ha så slöa vapen som möjligt i så fall På min 64 shaman som jag lvlar nu använder jag dual wield, kan väll critta 1,4k som mest med 1 WF sammanlagt kanske 2,9K är inte riktigt säker med 2hands men iaf så är det mer burst med två hands och är lättare om man har en healer i arena teamat så gynnar nog 2H mer eftersom man har mer tid på sig att få in nån WF men om man kör utan healer så kan det nog vara bäst att ha dual wield, eller 2h med jävligt bra gear. Redigerat 3 Juni 2008 av Wrickedbones Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg