xSaaamii Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 När du kör kungens uppdrag, och du har skaffat alla fyra böckerna om Någon sekt som dödade kungen, och det står att du skall läsa igenom dem noga och hitta ledtrådar i texten men jag hittar inte en enda Ledtråd. Någon som kan hjälpa mig, Hon tjejen i universiteten säger att jag bara skall läsa nogrannare. Citera
JGRayzorZ Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 När du kär kungens uppdrag, och du har skaffat alla fyra böckerna om Någon sekt som dödade kungen, och det står att du skall läsa igenom dem noga och hitta ledtrådar i texten men jag hittar inte en enda Ledtråd. Någon som kan hjälpa mig, Hon tjejen i universiteten säger att jag bara skall läsa nogrannare. go till palatset, sväng till höger ss e de en grej der som kommer börja lysa rött vid 12 pm. de e typ en karta inkrypterat i sten. Citera
xSaaamii Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 28 Maj 2008 Vilket palats, Förklara lite bättre tack, Eller visa på en karta :) Citera
Garone Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 'Palace District' i Imperial City. Det är typ en krypta som har några markeringar på sig. Gå till den 12pm. ( Rusha inte, du missar asmycket den vägen. ) Citera
xSaaamii Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 28 Maj 2008 (redigerat) Okej tack,Skall testa det :thanks: NOTE: Menar ni palatset som det är en rund korridor i och när man går vidare in så är det ett stort runt bord? Redigerat 28 Maj 2008 av 9400 Citera
xSaaamii Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 28 Maj 2008 Okej, Men det är rätt byggnad va den är rund och det är typ gräsmattor med gravar runt den? Citera
Garone Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 Ja, bland gravarna finns kryptan med markeringarna på. Citera
xSaaamii Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 28 Maj 2008 Okej men efter som att han andra sa att man skulle gå höger vilken Port kom han ifrån ? PS: 12 Pm Är på dagen va? Citera
Viruz256 Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 Okej men efter som att han andra sa att man skulle gå höger vilken Port kom han ifrån ? PS: 12 Pm Är på dagen va? pm=post meridan=efter midagen det vill säja 12 på eftermidagen Citera
Garone Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 Hoppa bara runt gravarna lite tills du finner en slags krypta. Det går inte att missa. Citera
xSaaamii Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 28 Maj 2008 Okej skall göra det nu tack :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.