Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

När du kör kungens uppdrag, och du har skaffat alla fyra böckerna om Någon sekt som dödade kungen, och det står att du skall läsa igenom dem noga och hitta ledtrådar i texten men jag hittar inte en enda Ledtråd. Någon som kan hjälpa mig, Hon tjejen i universiteten säger att jag bara skall läsa nogrannare.

Skrivet

När du kär kungens uppdrag, och du har skaffat alla fyra böckerna om Någon sekt som dödade kungen, och det står att du skall läsa igenom dem noga och hitta ledtrådar i texten men jag hittar inte en enda Ledtråd. Någon som kan hjälpa mig, Hon tjejen i universiteten säger att jag bara skall läsa nogrannare.

go till palatset, sväng till höger ss e de en grej der som kommer börja lysa rött vid 12 pm. de e typ en karta inkrypterat i sten.

Skrivet

'Palace District' i Imperial City. Det är typ en krypta som har några markeringar på sig. Gå till den 12pm.

( Rusha inte, du missar asmycket den vägen. )

Skrivet (redigerat)

Okej tack,Skall testa det :thanks:

NOTE: Menar ni palatset som det är en rund korridor i och när man går vidare in så är det ett stort runt bord?

Redigerat av 9400
Skrivet

Okej men efter som att han andra sa att man skulle gå höger vilken Port kom han ifrån ?

PS: 12 Pm Är på dagen va?

pm=post meridan=efter midagen det vill säja 12 på eftermidagen

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...