eeewwhh Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Måste erkänna att trådnamnet var roligt, "Fyller år, HJÄLP!"Haha aa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Pannkakor! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 (redigerat) Cykeln, lätt. Eller hur gammal blir du? Redigerat 31 Maj 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 (redigerat) http://www.fodelsedagslosningar.se/ Redigerat 31 Maj 2008 av Tewhaten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Pengar? Kläder?Heh, ofta man önskar sig kläder. Studsmatta ftw, du kommer inte att ångra dig, om den är bra. Vadåra? Vet man något man vill ha är det bara att säga det så får man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 En mobil, en dator eller en cykel alt. Skateboard så kan du vara ute i solen i sommar och roa dig :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Om du inte har en bra cykel redan så rekomenderar jag cykel. Annars, ta Jaton. Men personligen tror jag att du skulle ha mer glädje av en Revo(har en Stampede själv, elmodellen. Ska nog fixa brushless till den också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 En mobil, en dator eller en cykel alt. Skateboard så kan du vara ute i solen i sommar och roa dig :).Ugh.. solen.. den är för "solig" och "naturlig". Man ska sitta instängd i ett mörkt rum och lira dator-spel på sommarn :D Önska dig pengar vettja, då kan du köpa vad du vill ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 vad ska jag önska mej kan int bestämma mig så jag behöver hjälp :S 1. Studsmatta 2.Cykel 3.Jato 3.3 4.Annat Jato 3.3 är skit kul och köra med, dom e snabba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Pool? Jato 3.3 verkar ochså vara kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.