rg_fuskare Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Fenrir har mindre combo än andra keybades men den är snygg och är kraftfull. Hades cup får du genom att klara alla andra cuper. Fast jag vet inte vilken du menar. Du får en massa cuper genom att lvl:a upp dina ''forms''. Är du lvl 99 med alla forms och summons på lvl 7 så kommer den ultimata cupen. Alla där är lvl 99 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 man måste inte vara lv99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Inte? A men jag var det så jag trodde att det var nödvändigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 ja gjorde hades cup första gången på omkring lv 80 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg