garkan Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Tja. Jag har letat efter wallhack och aimbot till cs:source men allting jag hittar funkar inte eller har trojan i sig (har tankat ner 3 st med Trojan.Horse.Win32's). Vet ni någon grym pålitlig sida? Tack i förhand. PS Har några grejjer att säga.. För det första så är detta ett fuskforum så om du hatar fusk o shit.. varför är du här? För det andra så kör jag aldrig cs:source online för jag laggar för mycket så jag kör bara mot bottar så kom inte med kommentarer som "shit vad du suger". Om jag suger så mycket så varför kör inte du och jag 1on1, och ser vem som suger >_> DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Ni laddar ned fusken helt på eget initiativ, jag tar ingen som helst hänsyn till er om ni åker på en vac-ban. Eller får virus/trojaner/RAT's. Counter-Strike: Source Länk1 Länk2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 30 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 (redigerat) PS Har några grejjer att säga.. För det första så är detta ett fuskforum så om du hatar fusk o shit.. varför är du här? För det andra så kör jag aldrig cs:source online för jag laggar för mycket så jag kör bara mot bottar så kom inte med kommentarer som "shit vad du suger". Om jag suger så mycket så varför kör inte du och jag 1on1, och ser vem som suger >_> DS Tack ändå. Redigerat 30 Maj 2008 av kawar0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 www.fkn0wned.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 haha spelar bara mot bottar :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Finns ju även www.darkcheats.org Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 www.fkn0wned.com, trycker bara in massa trojaner i sina fusk och darkcheats.org kan man inte lita på heller helt fullt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg