KuroKaktus Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Hej!!! Jag undrar om det går att ha samma skiva på 2 datorer och spela online mot varnadra? Går det??? Det gick med wc3 iallafall så jag undrar om det går... Tacksam försvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 att veta vilket spel du snackade om skulle ju hjälpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 oops sry men det var cs jag snackade om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Nej det går inte. Används cd-key:n på två olika datorer så spärras spelet. Det är bara för att förhindra olaglig fildelning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 ok :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 (redigerat) Nej det funkar ej... Men om du vill spela mot varandra så gör steam till offline mode o båda loggar in på samma konto o spelar lan. För det funkar ;) Redigerat 31 Maj 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg