Plankan Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jaa, snart är det sommarlov. Vad tänker du göra med ditt Xbox 360 under lovet? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 bara låta det stå och damma av det 1 gång per dag, och försöka inte spela för mkt (max några timmar i veckan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Ska spela hela dagarna under månader! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 måste du fråga vad vi ska göra med alla våra konsoller i alla forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Det bästa är att jag fyller år under sommarlovet, ska sitta och lira hela natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 (redigerat) Det får antagligen stå och samla damm.. Ska nörda AoC under sommaren. Redigerat 18 Juni 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 spelar lite då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 måste du fråga vad vi ska göra med alla våra konsoller i alla forum... håller med....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Kommer låta det stå och damma men ska försöka hinna spela lite :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Ska försöka skaffa xbox live :P Annars får den väl stå och damma min också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 eftersom att jag HATAR damm så ska jag iallafall sätta på den någon gång under dagen så att allt damm DÖR. MUHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 eftersom att jag HATAR damm så ska jag iallafall sätta på den någon gång under dagen så att allt damm DÖR. MUHAHAHA Tror du verkligen att det hjälper att sätta på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.