ThinkAboutIt Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Skrivet 1 Juni 2008 Jag har ingen egen dator, så jag ska nog försöka spara ihop till en under lovet. Citera
Hurricane Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Skrivet 1 Juni 2008 Testa det, det ser ganska roligt ut.. Citera
Gäst TheWho Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Skrivet 1 Juni 2008 Testa det, det ser ganska roligt ut..Ptja, det där ska man väl spela för det mesta. Citera
Ryssfemma Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Skrivet 1 Juni 2008 Datorn måste väl också få ha semester? Ska låta den stå i vinden med skärmen och alla andra tillbehör som dens polare. NÄ! Går inte och leva utan den :( Har fått jobb för och designa till ett företag, kommer få 600kr per annons. Citera
Red_fox2 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Skrivet 2 Juni 2008 datorn åker ut från rummet morgonen den 13 Juni Citera
Gäst wAcko Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Skrivet 3 Juni 2008 (redigerat) ska sälja datorn, sommarjobba och få lite extra cash (ska bygga datorer åt polarna :P(och deras mammor sen ska jag bygga en dator á la wAcko Redigerat 3 Juni 2008 av wAcko Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.