ThinkAboutIt Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Jag har ingen egen dator, så jag ska nog försöka spara ihop till en under lovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Jag ska bara använda min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Testa det, det ser ganska roligt ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Testa det, det ser ganska roligt ut..Ptja, det där ska man väl spela för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Datorn måste väl också få ha semester? Ska låta den stå i vinden med skärmen och alla andra tillbehör som dens polare. NÄ! Går inte och leva utan den :( Har fått jobb för och designa till ett företag, kommer få 600kr per annons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 FESTA! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 köpa en ny =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 datorn åker ut från rummet morgonen den 13 Juni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 (redigerat) ska sälja datorn, sommarjobba och få lite extra cash (ska bygga datorer åt polarna :P(och deras mammor sen ska jag bygga en dator á la wAcko Redigerat 3 Juni 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.