Hoppa till innehåll

Program För Att Ändra Filformatet?


DiRtY

Rekommendera inlägg

Jag brukar använda Total Video Converter för att ändra format på ljud och film, men jag har hört att det finns bättre program som är gratis men jag har användt detta i säkert 2 år :)

ok tack ska testa

 

ok jag tog en inspelad film (från videokamera) på ca 7 minuter som lågg i nått konstoigt format poch a över det till mpeg_1 men när jag skulle testa det i movie maker kom det upp nåt om nån codec

 

exakt så här stod det:

 

Det går inte att importera filen C:\Program Files\Total Video Converter\tvc.url eftersom codec-filen som krävs för att spela upp filen inte är installerad på datorn. Avsluta och starta om Windows Movie Maker om du redan har hämtat och installerat codec-filen. Försök sedan importera filen igen.

 

så vad menas med det?

 

srry råkade bara trycka fel men det kom in i movie maker nu så ska testa i fxhome nu

 

ok det gick inte att lägga in det i fxhome, den hittade inte grejerna på samma ställe som movie maker, men vilket format ska man ha filmerna i när man ska lägga in dem i fxhome?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok men nui e detta j*vla program cp med tar en fil och säger att jag ska ha den till Avi sen trycker jag på Convert now och den börjar, men tiden går inte framåt skiten står ju för h*lvete still och sen kommer mina dokument upp från ingenting och där kan hände rbara det normala. skit skit skit

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...