Hoppa till innehåll

Söker Människor Till Ett Projekt


miniman
 Dela

Rekommendera inlägg

hej nu hade jag tänkte jag starta en liten rörelse som handlar om att man ska göra hemsidor åt folk som ber om det vi börjar med att göra det gratis sen så tar vi betalt för det ifall det funkar. vi söker allt från programerare till webblayoutdesigners. de som vill vara med på detta kontaktar mig på [email protected] eller [email protected].

Redigerat av miniman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

.. Tar man åt sig så.

Notering 1: Du söker designer och programmerare- Då är inte du något av dessa?

Notering 2: Din hemsida är mestadels gjord av någon annan- Om man bortser från din freewebs sida som jag är ganska säker på att du gjort själv.

 

Nu försöker inte jag förstöra här eller så, utan bara klara ut lite saker som jag inte riktigt förstår ;) Så vad är din roll i hela projektet om andra ska göra allt jobb?

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag söker folk som också kan saker som mig jag gör det för att vi ska vara fler so kan göra samma sak så tänk innan du säger något.

 

2. ibland tar jag hjälp av clantemplates mm men annars så tar jag och gör egna men jag har inte lagt upp en hemsida med min egen layout

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag söker folk som också kan saker som mig jag gör det för att vi ska vara fler so kan göra samma sak så tänk innan du säger något.

 

2. ibland tar jag hjälp av clantemplates mm men annars så tar jag och gör egna men jag har inte lagt upp en hemsida med min egen layout

Ja, va bra att vi fick det uppklarat :) Jag bara undrade ser du, inget att hetsa upp sig över ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, fixa kunder till mig så kan du få 10%, jag tar 15k minst för en hemsida, och då behöver du ingen mer. GL HF!

 

varför söka folk som kan saker som dig? Bättre att söka folk som kan saker du inte kan...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Visst, fixa kunder till mig så kan du få 10%, jag tar 15k minst för en hemsida, och då behöver du ingen mer. GL HF!

 

varför söka folk som kan saker som dig? Bättre att söka folk som kan saker du inte kan...

Får man fråga vad man får för 15k?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, fixa kunder till mig så kan du få 10%, jag tar 15k minst för en hemsida, och då behöver du ingen mer. GL HF!

 

varför söka folk som kan saker som dig? Bättre att söka folk som kan saker du inte kan...

Får man fråga vad man får för 15k?

 

Undrar jag med?

 

Men iallafall så är det enklast om personerna du söker bor hyffsat nära dig för det är svårt att "bolla" ideer över msn eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, fixa kunder till mig så kan du få 10%, jag tar 15k minst för en hemsida, och då behöver du ingen mer. GL HF!

 

varför söka folk som kan saker som dig? Bättre att söka folk som kan saker du inte kan...

 

Får man fråga vad man får för 15k?

 

Undrar jag med?

 

Men iallafall så är det enklast om personerna du söker bor hyffsat nära dig för det är svårt att "bolla" ideer över msn eller liknande.

 

Design med 6 statiska sidor, i princip bara det, detta är dock inget jag har hittat på, utan tog direkt från ett företag i staden som kör med de priserna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, fixa kunder till mig så kan du få 10%, jag tar 15k minst för en hemsida, och då behöver du ingen mer. GL HF!

 

varför söka folk som kan saker som dig? Bättre att söka folk som kan saker du inte kan...

 

Får man fråga vad man får för 15k?

 

Undrar jag med?

 

Men iallafall så är det enklast om personerna du söker bor hyffsat nära dig för det är svårt att "bolla" ideer över msn eller liknande.

 

Design med 6 statiska sidor, i princip bara det, detta är dock inget jag har hittat på, utan tog direkt från ett företag i staden som kör med de priserna.

 

Jo, det stämmer nog rätt så bra. Men om du kollar runt på lite andra företag kan du nog kanske få en hemsida för bara 10000kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...