ShigeruMiyamot Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 jag har låst upp alla städer och har problem med att klara echivementet one man army. eftersom jag inte kan beträda nåt förbjudet område så kan jag inte få 6 stjärnor så lätt. nån som har tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Döda poliser, ta bilen, kör runt och kasta granater genom rutan på bilen, döda några poliser med dem. Sen är det bara att ta "pansarbilen". Du kan köra runt där och mosa bilar osv. Stod flera gubbar runt mig med M4 och sköt, blev inte skadad ett skit ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam94 Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 jag har låst upp alla städer och har problem med att klara echivementet one man army. eftersom jag inte kan beträda nåt förbjudet område så kan jag inte få 6 stjärnor så lätt. nån som har tips?Om du har safehouset som man får om man dödar playboy x så ska du: få 2 eller 3 star wanted level,sen gå in i det safehouset och uppför trappan och stå där och skjuta poliser tills du har 6 star wanted level,sen ska du gå upp i hissen så att du kommer till loftet och vänta där i 5min.Sen har du achievementsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 1 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 tack så mkt, dödade nåra poliser genom att köra över dem och sedan gömde jag mej på cluckin bell och stod och manglade ner poliser och SWAT tills jag fick sex stjärnor :D:D tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 (redigerat) Själv så stod jag i närheten av en helikopter och sköt massa. sen när jag fick 6 stars drog jag bara iväg och höll mig borta från alla andra helikopters :P :rolleyes: just nu försöker jag klara "rolled over" <_< Redigerat 1 Juni 2008 av MustanGTR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 tack så mkt, dödade nåra poliser genom att köra över dem och sedan gömde jag mej på cluckin bell och stod och manglade ner poliser och SWAT tills jag fick sex stjärnor :D:D tack för hjälpen haha smart, rolled over är ganska enkel, bara jobbig att poliser försöker döda en om man gör den på francis international airport Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 tack så mkt, dödade nåra poliser genom att köra över dem och sedan gömde jag mej på cluckin bell och stod och manglade ner poliser och SWAT tills jag fick sex stjärnor :D:D tack för hjälpen haha smart, rolled over är ganska enkel, bara jobbig att poliser försöker döda en om man gör den på francis international airport jo, Riktiga glädje dödare. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg