Wendos Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Läste om Wii spelet Boom Blox idag i Level och det fick en 9/10, sedan har jag hört att Gamereactor gav spelet en 8/10. BLir såklart riktigt sugen å att köpa detta spel då, dom berömer Multiplayer läget medan mycket negativ kritik till Story-modet. Är det någon som har det? Är det värt fullpris? Diskutera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 kan du länka till det så man kan få se vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 (redigerat) kan du länka till det så man kan få se vad det är? Länkar: http://www.fz.se/artiklar/?id=1398 Bilder: http://gamereactor.se/bild/?productid=5992 Redigerat 1 Juni 2008 av Wendos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Nej det är nog inte min smak direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Tycker själv att det verkar som ett jävligt bra Multiplayer spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Ja multiplayer-läget kan nog vara roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Direkt när jag såg genren: puzzle så kändes det inte som om det är ett spel som intresserar min wii.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Jävligt kul om man har en familj eller många som man kör med.Man kan nog inte kalla det där 100% pussel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Måset ha detta nu! :') Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 ja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Verkar vara ett av de bättre familje spelen, med en kusin som är hos mig 1-4 gånger i veckan och två spelglada bröder så är detta det perfakta spelet för mig. <3 Fast måste ha Fire Emblem: Radiant Dwan först. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Har detta spelet. Det är rätt segt.. Det är mer typ familj-spel som man ska spela med andra. Har bara provat det själv och det är inte kul alls då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.