Hoppa till innehåll

Bg Bot


Krle
 Dela

Rekommendera inlägg

Om ja använder bg bot , hur mycket chans är det att ja inte blir bannad ?

Och om ja blir det kan ja göra nåt så ja tar tillbacka den ?

När du kör BG bot så tror jag inte att det är lika hög chans att du åker fast är inte riktigt säker men i BG om du åker fast tror jag inte att du blir perma bannad första gången. Tror att det är 72h eller nått sånt. Redigerat av g1zm0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har provat en BG-bot, tror jag samlade ihop 1000 honor med den. Jag blev inte bannad, antagligen för att jag använde den så lite. Men en klasskompis till mig använde botten för att samla ihop full PvP-gear, och han blev bannad 3 ggr, 3 timmar varje gång. XD Men ingen permban. :D

 

[EDIT] För er som undrar så tror jag boten hette PiroX. Googla på det. ^^

Redigerat av Salzalada
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har provat en BG-bot, tror jag samlade ihop 1000 honor med den. Jag blev inte bannad, antagligen för att jag använde den så lite. Men en klasskompis till mig använde botten för att samla ihop full PvP-gear, och han blev bannad 3 ggr, 3 timmar varje gång. XD Men ingen permban. :D

 

[EDIT] För er som undrar så tror jag boten hette PiroX. Googla på det. ^^

Vad du än gör använd inte PiroX bg bot, sämsta som finns. Köp glider och använd det istället.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

men om ja blir permanent bannad kan ja då ta tillbacka acc på nåt sett ?

Det går, men det är en väldigt liten chans du måste vara beredd på att ljuga inför Blizzard och planera det hela noga. Enklast är att bara vara beredd på ban.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...