Zorro Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 japp! hoppas det kommer än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Det måste komma ut!!! GS2 verkar inte sluta så bra... varför kunde inte världen bli större, så att man får större plats att utforska. Och så ska man kunna gå till dom gamla byarna också!!! (Tycker jag i allafall )!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Det skulle kunna vara så att vale byggs upp också får man spela typ 20 år senare som isacs och doms barn eller nått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 skulle vara roligt att kunna besöka dem gamla städerna ja, men jag hade nog me utforskning på gs2!! fast lite nytt får det allt va!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jag hoppas iaf det kommer nått nytt GoldenSun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 dom är så svåra dom spelen men jag tror inte det kommer något nytt.... om det kommer något så är nog det ett annat spel=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 a ibörjan var den jättesvår! men sedan när min kompis jonas (här heter han jonashj) hjälpte mig så blev det skitenkelt! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 vilket av dom...? jag fattade noll när jag började spela 1:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 tvåan var jättesvår i början, och jag fattade itte ett piss på ettan heller! fast min kusse hjälpte mig, jag fattade inte hur man tog upp den där kristallögat först!! hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Jag håller med son-johan: Det skulle vara grymt om alla hade fått barn, och man fick strida med dom!!! Om det inte kommer ut nåt mer Golden Sun, då... :angry::angry::angry::angry::angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 vad ska du göra då då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg