asabrasa Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 min favorit i naruto är rock le. ps ni får gärna skriva någon från en annan manga men skriv gärna vilken manga det är dÅ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Okej, jättecoolt! :cool: edit: oj, det var i allmänt forumet. Måste skriva något bra.. Min favorit är Shino elr nån Redigerat 2 Juni 2008 av Eldapa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Rock Lee* är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Rock lee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Kakashi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clown Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 är inte naruto med?? isånnafall är det hann (ointresserad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 vad är naruto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Naruto, pga hans namn. ( <3 Naruto Nudlar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 vad är naruto? en manga/anime Rock Lee* är det. omg palla bry sig över detaljer. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 är inte naruto med?? isånnafall är det hann (ointresserad)Nej, själv klart inte!..Varför tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Den ända jag vet som finns i Naruto är väl Naruto, så jag väljer Naruto. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Naruto är sjukt överskattat, alla säger "Menar du Naruto?" när nån säger manga eller anime ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.