GangsterTwist Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 (redigerat) Ni som har spelat EA SKATE kanske redan har märkt att det var det absolut bästa skateboard spelet inom tiderna hittilts, och också bör ni har upptäckt alla bristerna som t.ex. spelaren skymmer vägen o.s.v. Men ikke ska du frukta längre då EA SKATE 2 kommer, som ska innerhålla en hel del bra och behövande features. Här är en link på en youtube video där han påstår att all denna information är bekräftad fast dock tror jag bara detta är rykten fast en del av dom är säkert sanna, t.ex. att kunna springa med brädan i handen o.s.v: LINK - http://www.youtube.com/watch?v=uS4OaCDF7mY Här är en direkt länk till GameTrailers där dom har 3 trailers av EA Skate 2: LINK - http://www.gametrailers.com/game/6784.html Paul Rodriguez gick över till SKATE och lämna Tony Hawk spelen, nu ska kanske också Ryan Sheckler göra det. Vilket ska bli kul, flera kända skatare är alltid kul. BTW - Det ryktas om att spelet kommer släppa 09 mars, men jag tror snarare att de släpps tidigare, inga releasedatum finns änu. Redigerat 3 Juni 2008 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 skulle va gött om man kunde typ knäcka brädan och skrapa upp kläderna och bygga skateparker för pengarna man får, såg det på någon sida att många ville det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 3 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 EA tänker nog lyssna mycket till vad folket säger/tycker, för att göra de så bra som möjligt, undra vad Tony Hawk's tänker kontra med för nytt. Med tanken på att Tony Hawk's alltid har varit det samma i stortsätt, dom måste göra nåt fort och nånting otroligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Man kan inte ens jämnföra Tony Hawk (spelet såklart) och Skate. Skate är det dubbla.. Skulle villa kunna gå med brädan i handen jag. Och gärna bättre grafik på bilarna och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Själv så ser man att alla stora tidningar och spel företagen jämnför Tony Hawk's emot SKATE, så de går att jämnföra då båda går ut på skateboarding, och IGN tycker SKATE är bättre, medans GT tycker att Tony Hawk's Proving Ground var bättre darför att de var mycket flera tricks och video featuren var unik. Jag skulle helst av allt vilja ha i alla fall mycket flera varjerande tricks på SKATE, typ flera manuels, grabs och handstands o.s.v. Brädan i handen är en viktigt feature dom måste vara med då det var så jobbigt att försöka ta sig över/förbi/upp på miljön o.s.v. Bilarna och männsikorna bör ha bättre AI som är mer intellegenta och kan försöka undvika m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 jag menar inte att det är olika skateboarding. Utan jag menar att SKATE är 1000 gånger bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Superkudden Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Vilka spel konsoler kommer det komma till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Man kan inte ens jämnföra Tony Hawk (spelet såklart) och Skate. Skate är det dubbla.. Skulle villa kunna gå med brädan i handen jag. Och gärna bättre grafik på bilarna och liknande. Man kommer kunna gå med brädan i handen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 (redigerat) Vilka spel konsoler kommer det komma till.Antagligen PS3 och XBOX 360... Jag hoppas de lägger in Impossible :) Gå med brädan är ju redan bevisat (enligt Debut Trailer'n), därmed kommer man kunna flytta på miljöns olika objekt (typ bänkar, visades i Debut Trailer'n också). Detta spel kommer äga så HÅRT! :D Redigerat 26 Augusti 2008 av bladefinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 27 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Ja Skate it kommer ju till Wii dåra, men det är ju inte direkt SKATE 2, men endå, bra information I quess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1987smile Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Kul. Look like coll :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Men det finns fortfarande en nackdel med skate. och det är animationerna och ragdollen. Kollar man på Tony Hawk spelen så ser man att skataren är mycket mjukare när han kör tricken och när han trillar. Kanske lite väl mjukt men ändå skönare än på skate. där allt känns så stelt. Någon som håller med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.