dragon_66 Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 jag ber varje dag att det ska hända! åh <_< playstationare hatar GC men gamecubare hatar ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 (Orochimaru @ 22/04-2004 20:58:12) såklart det är fake, men det går ju bara sämre för Nintendo, precis som det gick för sega, ps2 och xbox tar över marknaden. Men sen ska ju nintendo och microsoft göra en konsoll tillsammans .... Tror jag :D Ska dem? Jag är inte riktigt säker jag heller.. Det hade la stått nåt om xenom i en super play tidning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 jag hoppas verkligen att det inte händer vad händer med mario link och alla dom :( :( men en grej jag inte fatar vad menar dom med lycka till sega Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Gabi du kan dra åt h*lvete för så här kommer de gå. Mario kommer mossa de fula feta PUNGdjuret crash. Link kommer stycka hela hela final fantasy.Slash säger de. Samus gör ett headshot på Halo som dör på fläcken. med mera,med mera,med mera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 bra sagt Elvis ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 men tror ni att det kommer hända ifall det händer kommer fler speltillverkare också gå i konkurs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 asså tänk så trisst allt blir om det händer :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 asså tänk så trisst allt blir om det händer :( de kommer inte hända <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Gabi du kan dra åt h*lvete för så här kommer de gå. Mario kommer mossa de fula feta PUNGdjuret crash. Link kommer stycka hela hela final fantasy.Slash säger de. Samus gör ett headshot på Halo som dör på fläcken. med mera,med mera,med mera vistt e crash sjuk har ni spelat crash nitro kart det finns en sno*p där <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Gabi du kan dra åt h*lvete för så här kommer de gå. Mario kommer mossa de fula feta PUNGdjuret crash. Link kommer stycka hela hela final fantasy.Slash säger de. Samus gör ett headshot på Halo som dör på fläcken. med mera,med mera,med mera Öhrm. Squere enix gör FF spel åt ninty med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Gabi du kan dra åt h*lvete för så här kommer de gå. Mario kommer mossa de fula feta PUNGdjuret crash. Link kommer stycka hela hela final fantasy.Slash säger de. Samus gör ett headshot på Halo som dör på fläcken. med mera,med mera,med mera exakt! master ceifs huvve flyger av, crash hamnar på marios matbord och FF X-2 blir fläskfile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Men HALO kommer till GC och Sony har inte gjort FF!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg