Raptomex Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Hejhej. Jo jag råkar ut för en ganska irriterande grej. Jo varje gång jag spelar Guitar Hero III, då fungerar det utan problem o.s.v. Jag sparar allt, stänger av playstationet. Nästa dag då jag ska spela GH igen, då är allt borta, min saving, allt alla låtar min gubbe allt. Jag har kollat på options men inget där. Jag har spelat GH utan detta problem ända tills 2 veckor sen, då började mina sparningar gå bort när jag stänger av playstationet. Vet nån vad det är? Behöver hjälp, vill ju inte spela om skitet hela tiden. /Playstation 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Jag hade samma problem med GH på ps2. Du måste köpa ett större memory card, för att orginal kortet är ju på 8mb, GH tar det snabbt. Köp ett 1GB då kommer dina sparningar sparas :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 du har väl aldrig tappat det eller något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Tack kinaputt@ Mitt memorycard var fullt, så GH hade ingen plats. Ska köpa ett större memory card. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Tack kinaputt@ Mitt memorycard var fullt, så GH hade ingen plats. Ska köpa ett större memory card. tänkte väll att din memorie card var fullt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Tack kinaputt@ Mitt memorycard var fullt, så GH hade ingen plats. Ska köpa ett större memory card. tänkte väll att din memorie card var fullt ja mina sparfiler försvann också när mitt minnes kort var fult Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 samma händer mig på world war zero men jag har ungefär 2.789 plats på memory cardet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 du kan ju rensa det så sparar du pengar ta bort de du inte spelar eller typ har lånat av nån och inte vill låna igen ni fattar nog vad jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Om ni tycker GH3 tar mycket minne så ska ni se Championship Manager 5, det tar 7mb minst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Om ni tycker GH3 tar mycket minne så ska ni se Championship Manager 5, det tar 7mb minst.Ja, orginal memory card har 8MB. Har köpt nu 1GB. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Om ni tycker GH3 tar mycket minne så ska ni se Championship Manager 5, det tar 7mb minst.Ja, orginal memory card har 8MB. Har köpt nu 1GB. Bra men du kunde raderat lite du inte spelar längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Börja med att sätta på "auto-save" eller vad det nu heter. Sen börjar du om igen det va så för mig losa typ hela hard osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg