Firecracker Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Tjena, har sett att många har spammat ned forumet med reklam för stinkbomber.se. Så jag undrar om tjänsten verkligen funkar som det står? (är allt 100%gratis, dom skickar inte en massa konstig reklam till sin brevlåda o.s.v) Citera
garkan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Tjena, har sett att många har spammat ned forumet med reklam för stinkbomber.se. Så jag undrar om tjänsten verkligen funkar som det står? (är allt 100%gratis, dom skickar inte en massa konstig reklam till sin brevlåda o.s.v) Jag vill också veta, men det roliga är att jag registrerade mig och väntarnu på ett lösenord att skickas genom mail men har inte fått något :( Citera
Gäst Stinkbomber Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Skrivet 14 Juni 2008 Hej! Frakten och allt är 100% gratis. Firecracker: Man får dock inget email med sitt lösenord, utan det som gäller är det lösenord och användarnamn man reggar sig med. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.