Sidney Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Tja! Demot till BF:BC skulle ju släppas idag. Någon som har nån ideé vilken tid det ska släppas? Det har ju inte kommit än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Kommer det släppas via xbox live? Så att man kan ladda ner direkt till xboxen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Jag laddade ner det nyss, ganska hyfsat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 OK. Skönt att veta att det har släpps i alla fall. Hargäster just nu så jag kan inte ladda ner det nu. Laddar ner det om några timmar eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 (redigerat) shit va grymt det är :D älskar att spränga alla hus :P (fast jag kör på PS3) BATTLEFIELD-serien är ju så legendarisk! Redigerat 5 Juni 2008 av bladefinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 hur var spelet? för jag vill inte slösa 15timmar på att jag har laddat ner klart den. Är den som tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Spelet var bra, man kunde spränga vad som helst inklusive marken! Skit mycket action hela tiden. Jag tycker verkligen inte att det är som tvåan, så du borde slösa 15 timmar för att ladda ner det. PS; Det tog 30 minuter och ladda ner för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Klicka på att ladda ner demot sen låter du ditt 360 bara stå med dashboarden uppe i ca 30min. Går mycket mycket fortare att ladda ner om du inte kör ett spel samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 OOOO Vilken tur jag hade först hade jag bara 25kb sek helt plötsligt så hade jag 2500kb sek, jag sa till min pappa att beställa bättre bredband för 2 månader sen. Vilken slump asså! Men endå bf:c var riktigt kul, men jag menar om online är som bf2 då skulle spelet vara mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 jag vill ha det demot!! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 jag vill ha det demot!! :rolleyes: Det kan du ju ladda ner på xbox live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.