emilarn Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Hej asså en grej jag stör mig på är att alla sådanna j*vla "gratis habbo mynt" sidor är så fejk det stör mig seriöst f*n jag blir så j*vla arg vet ni någon sånn seriös sida P.S om ni kollar sånna sidor gör en ny habbo först som inte alls har bra grejer och så fall ni få något av dom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Du behöver inte titta i såna sidor, Habbo hotel är inte bra man slösar pengar på mynt och skit. Men om du håller dig undan med att köpa så är det ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Dett finns som sagt inga Gratis HabboMynt sidor, som funkar. Allt sånt är bara lurendrejeri. Dett finns bara ett två sätt att få Habbo Mynt på: köpa dem eller hacka Habboservern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Dett finns som sagt inga Gratis HabboMynt sidor, som funkar. Allt sånt är bara lurendrejeri. Dett finns bara ett två sätt att få Habbo Mynt på: köpa dem eller hacka Habboservern.hacka är kul. jag hackar mina spel som har pengar med cheat engine. det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 men tyvärr funkar inte cheat engine på habbo :( jag har hört för länge sen att det finns nån kod som alltid funkar på engelska habbo om man ringar dit man köper mynt och sedan uppger den men vet inte om det funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Hade inte ihabba123 skrivit det han skrev, så hade jag inte fattat ett enda skit förutom Habbo. Man fattar ju inte vad emilarn skriver... Kanske jag som är för bra på att stava? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Hej asså en grej jag stör mig på är att alla sådanna j*vla "gratis habbo mynt" sidor är så fejk det stör mig seriöst f*n jag blir så j*vla arg vet ni någon sånn seriös sida P.S om ni kollar sånna sidor gör en ny habbo först som inte alls har bra grejer och så fall ni få något av dom ! Onödig tråd.Bara hål dig borta från dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Inte så ofta att 27åringar gör hacker program till barn. Jag tror inte dom vill slösa sin tid åt nåt sånt dåligt som Habbo Hotel. Men det kanske finns nån där ute, som gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Inte så ofta att 27åringar gör hacker program till barn. Jag tror inte dom vill slösa sin tid åt nåt sånt dåligt som Habbo Hotel. Men det kanske finns nån där ute, som gör det. Ja det är klart det finns olika sårters "hack" till alla spel... Min kompis hittade ett som funkade som gjorde så att man fick ett sånt där HC-rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Inte så ofta att 27åringar gör hacker program till barn. Jag tror inte dom vill slösa sin tid åt nåt sånt dåligt som Habbo Hotel. Men det kanske finns nån där ute, som gör det. Ja det är klart det finns olika sårters "hack" till alla spel... Min kompis hittade ett som funkade som gjorde så att man fick ett sånt där HC-rum jo det är det enda jag har hittat som funkat med. men minns inte vad det hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) Inte så ofta att 27åringar gör hacker program till barn. Jag tror inte dom vill slösa sin tid åt nåt sånt dåligt som Habbo Hotel. Men det kanske finns nån där ute, som gör det. Ja det är klart det finns olika sårters "hack" till alla spel... Min kompis hittade ett som funkade som gjorde så att man fick ett sånt där HC-rum jo det är det enda jag har hittat som funkat med. men minns inte vad det hette Jag har för mig att det hette HabboWack eller nåt sånt googlade och det hette Habbo Whack om det är det jag tänker på Redigerat 11 Juni 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.