bazti Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Jag undrar om det finns en trial för Age Of Conan. Det verkar inte så men jag kan ju ha missat det. Så om någon vet och kan berätta så vore det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 eftersom det säljer som smör just nu så tror jag inte de bryr sig om en trial. det lär nog komma en senare(i hope :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jag hoppas med eftersom jag vill inte lägga ut pengarna om det är skit. Sen har man ju fått en gratis sak av dom som gjort det som jag vill uttnyttja. Gratis Ambrosia :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jag har en trialkod, vill du ha den om du lyckas ladda ner klienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Skickar Pm om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Frågar än en gång om någon vet hur man kan få en trialkey efter som Garone verkar glömt mig helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Sorry, var ouppmärkssam med PM:n. Jag skickar koden om en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Sorry, var ouppmärkssam med PM:n. Jag skickar koden om en timme. Ah schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Nån som har en Trialkod som vill sälja den til mig? Betalar 200fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.