MASTER MODE Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 SAPPHIRE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 MMM.Sapphire har bättre pokemon än ruby! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 jag har sappfire så köp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Alla tycker ju att du ska köpa sapphire så köp det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Sapphire är bättre än Ruby. Ruby har starkare Pokémon. Välj själv. Jag valde Ruby. Fel...det är tvärtom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 ok.Nästan alla då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 ta något :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 saphir och ruby är likadana den enda skilnaden är att på ruby fångar man grundon och latios men på saphir fångar man kygore och latias så det beror på vilken pokemon du gilar själv föredrar jag saphir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Och så kan man fånga andra pokemon som t ex sable på sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 (redigerat) ta vilket du vill men jag tog safir (orka inte gå 2m till och ta ruby :D) Redigerat 8 Mars 2004 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 ta det du vill men jag tog ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 sapphiere! vet itte varför men jag tycker det verkar bättre så.... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg