GaaraOfSand Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Sötast: Eevee Guligast: Latias Coolast: Umbreon Snyggast som shiny: Rayquaza Starkast: Groundon Snyggast: Umbreon Har det bästa namnet: Raikou Tuffast: Lucario Onödigast: Magikarp Fulast: Glom Roligast att spela med: Blissey Totala Favorit: Umbreon Tog med en till ^_^ kännde att jag fick lov att få med latias nånstans :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) Sötast? Sneasel elr Pichu. Coolast? Sneasel. Snyggast som shiny? Mew Starkast? Metagross Snyggast? Vet inte, kanske Sneasel ... Har det bästa namnet? "Tyranitar" är ganska mäktigt ... Tuffast? Sneasel; för att vara så liten : ) Onödigast? Vet inte ... Alla nya från D/P tycker jag är onödiga, speciellt Weavile eller vad den nu heter, då Sneasel redan är stark. Plus att de blev fulare. Fulast? Feebas. Fast om du menar fulast, eller mest fantasilöst gjord så tycker jag Weavile. Roligast att spela med? Sneasel. På ubersidan; Latias. Totala Favorit? Sneasel. Eventuellt Celebi, fast den har jag aldrig haft på ngt spel : ( Redigerat 10 Juni 2008 av Gallardo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg