GangsterTwist Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Nån här sade att Afrika lades ner, men här är nog ett litet bevis på att de inte gör det ! Och de ser rätt roligt ut, då jag ändå tycker dom bör bättra grafiken, tror de är en "working progress" (Ännu i arbete) Diskutera om Afrika, vad som ni vet ingår i spelet och vad ni vill ska ingå i spelet. Hörde ifall att nån sade att om man "klarar" alla elefant "uppdrag" får man ett "specefikt elefant vapen" Vet nu inte om de är sådär men jag hörde nån säga det.. ger kanske en blick på spelet o.s.v.. Diskutera nu ! LINK - http://www.gametrailers.com/player/34897.html Diskutera vad ni tyckte var bäst på trailern m.m... ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Nej, jag tror det inte lagts ner, kanske att de har slutat gjort på spelet ett tag. Men jag tror jag inte kommer köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Ja, grafiken var lite "suddig", men kommer köpa det ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 släpps bara i kina/japan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=25400¨ en video på spelet africa. och det kommer ut till sverige också, ser det ut som. Redigerat 9 Juni 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 släpps bara i kina/japan... Kina/Japan? De kan ju inte direkt förvänta sig en stor säljningssiffra om de släpper det i ett fattigt land som Kina där inte ens alla invånare har elektricitet i sina hem! USA/Japan skulle jag kunna tänka mig om det inte säljs i Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Jag tror inte de bara kommer till kina och japan, företaget skulle förlora stort på det. Och de skulle nog kvalifikerats som en skandal ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Jag tror inte de bara kommer till kina och japan, företaget skulle förlora stort på det. Och de skulle nog kvalifikerats som en skandal ! mmm. precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Ja, I en nyhet vid ett ställe, så säger de att om man är smart så släpper man det i europa, och USA är inte europa precis.. Fast det är bara "grafiken" på djuren och människan som är bra ju, naturen ser inte lika bra ut. ser heljolligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 fy f*n vad bra grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Borde ju släppas i Afrika tycker man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Det var den roligaste kommentaren hittills... Men man måste ju kunna göra något mer en att bara fota djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.