Hoppa till innehåll

Afrika

GangsterTwist

Rekommendera inlägg

Nån här sade att Afrika lades ner, men här är nog ett litet bevis på att de inte gör det !

Och de ser rätt roligt ut, då jag ändå tycker dom bör bättra grafiken, tror de är en "working progress" (Ännu i arbete)

Diskutera om Afrika, vad som ni vet ingår i spelet och vad ni vill ska ingå i spelet.

Hörde ifall att nån sade att om man "klarar" alla elefant "uppdrag" får man ett "specefikt elefant vapen" Vet nu inte om de är sådär men jag hörde nån säga det.. ger kanske en blick på spelet o.s.v..

Diskutera nu !

LINK - http://www.gametrailers.com/player/34897.html

Diskutera vad ni tyckte var bäst på trailern m.m... !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

släpps bara i kina/japan...

Kina/Japan? De kan ju inte direkt förvänta sig en stor säljningssiffra om de släpper det i ett fattigt land som Kina där inte ens alla invånare har elektricitet i sina hem!

USA/Japan skulle jag kunna tänka mig om det inte säljs i Europa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

Ja, I en nyhet vid ett ställe, så säger de att om man är smart så släpper man det i europa, och USA är inte europa precis..

Fast det är bara "grafiken" på djuren och människan som är bra ju, naturen ser inte lika bra ut. ser heljolligt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...