Garone Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Idioter. -.- Den "vita människan" är inte från amerika heller, f*n jag blir så förargad på sånna korkade personer.Varför kallar du dom idioter för? Alla har väll rätt till sina åsikter.Dom har väll full rätt med att vara rasister. Logfan@ Du verkar vara efter, Hitler var ingen idiot, han var en mycket smart männsika under 2:a världskriget, tack vare han så kunde dom dominera under 2:a världkriget, Logfan dra till skolan och läs lite historia innan du öppnar din lilla mun. Du är bara 11 år, du vet vet nog inte ens vem han var. Och en sak till, varför reagera alla på att judar gasades ihjäl? So what, han gasade, Amerikas sprängde 2 atombomber i Japan och slaktade en hel del. Är ej nazist eller rassist, blir bara trött på alla som går efter grupptryck. Det är inte grupptryck, utan majoriteten. Man borde få tycka som man vill, men då behöver man ju inte öppna käften när man har helt oacceptabla åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Idioter. -.- Den "vita människan" är inte från amerika heller, f*n jag blir så förargad på sånna korkade personer.Varför kallar du dom idioter för? Alla har väll rätt till sina åsikter.Dom har väll full rätt med att vara rasister. Logfan@ Du verkar vara efter, Hitler var ingen idiot, han var en mycket smart männsika under 2:a världskriget, tack vare han så kunde dom dominera under 2:a världkriget, Logfan dra till skolan och läs lite historia innan du öppnar din lilla mun. Du är bara 11 år, du vet vet nog inte ens vem han var. Och en sak till, varför reagera alla på att judar gasades ihjäl? So what, han gasade, Amerikas sprängde 2 atombomber i Japan och slaktade en hel del. Är ej nazist eller rassist, blir bara trött på alla som går efter grupptryck. Han kanske var duktig inom vissa områden, men tillslut fick han storhetsvansinne vilket gjorde att han fick idiotiska tankar. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jag håller med om att man har rätt till sin åsikt och det kan jag acceptera, så länge det inte går överstyr. Men jag förstår ändå inte vad det är som gör att man tror att en svart man är mindre värd än en vit, eller att judar inte förtjänar att leva o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 hur f*n kan man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jag håller med Simple. Dessa människor är skadade. Jag hatar rasister och jag accepterar inte deras åsikter. Ingen människa ska hata någon annan människa för att han är född med en annan hudfärg eller hårfärg eller nåt annat. Hur logiskt låter det. Om jag ser en vit människa som kommer för att fråga mig en sak ska jag säga, stick du är vit prata inte med mig. Hur kan man tycka det är rätt att hata en människa för att han är olika.Då är ju du också en rasist... -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jag håller med Simple. Dessa människor är skadade. Jag hatar rasister och jag accepterar inte deras åsikter. Ingen människa ska hata någon annan människa för att han är född med en annan hudfärg eller hårfärg eller nåt annat. Hur logiskt låter det. Om jag ser en vit människa som kommer för att fråga mig en sak ska jag säga, stick du är vit prata inte med mig. Hur kan man tycka det är rätt att hata en människa för att han är olika.Då är ju du också en rasist... -.- Men -.-' Jag vet det, men jag sa inte att jag gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Idioter. -.- Den "vita människan" är inte från amerika heller, f*n jag blir så förargad på sånna korkade personer. Varför kallar du dom idioter för? Alla har väll rätt till sina åsikter. Dom har väll full rätt med att vara rasister. Logfan@ Du verkar vara efter, Hitler var ingen idiot, han var en mycket smart männsika under 2:a världskriget, tack vare han så kunde dom dominera under 2:a världkriget, Logfan dra till skolan och läs lite historia innan du öppnar din lilla mun. Du är bara 11 år, du vet vet nog inte ens vem han var. Och en sak till, varför reagera alla på att judar gasades ihjäl? So what, han gasade, Amerikas sprängde 2 atombomber i Japan och slaktade en hel del. Är ej nazist eller rassist, blir bara trött på alla som går efter grupptryck. Håller helt med, jag är inte heller rasist eller nazist men jag anser att alla har rätt till sina åsikter. Man måste lära sig acceptera andra hur illa det än kan vara. Är man så mycket bättre än en nazist om man själv går runt och hatar dem. Så länge det inte går överstyr och slutar i våld eller andra olagligheter (fysiska olagligheter) så tycker jag man ska få tycka vad man vill, även om jag och flera andra tycker nazister har dåliga åsikter. Alla får tycka som de vill, men jag tror inte det skulle vara så lämpligt att uttrycka sig. exempel en rasist som skulle se en svart på stan: Dra härifrån din j*vla neger! Och Hitler, jag hajar inte. Han var nog en mycket smart man, som hade en skruv lös någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Idioter. -.- Den "vita människan" är inte från amerika heller, f*n jag blir så förargad på sånna korkade personer.Varför kallar du dom idioter för? Alla har väll rätt till sina åsikter.Dom har väll full rätt med att vara rasister. Logfan@ Du verkar vara efter, Hitler var ingen idiot, han var en mycket smart männsika under 2:a världskriget, tack vare han så kunde dom dominera under 2:a världkriget, Logfan dra till skolan och läs lite historia innan du öppnar din lilla mun. Du är bara 11 år, du vet vet nog inte ens vem han var. Och en sak till, varför reagera alla på att judar gasades ihjäl? So what, han gasade, Amerikas sprängde 2 atombomber i Japan och slaktade en hel del. Är ej nazist eller rassist, blir bara trött på alla som går efter grupptryck. Okey du ska nog börja läsa historia för Hitler var INTE en smart man han kunde bara prata!!!!! kolla bara på hans "stategi", han öppnade ett flertal fronter samtidigt!!!!!!!! han viste inte vad han gjorde Du menar alltså att Hitler inte gjorde fel eller vad?? han gasade ihjäl 6 MILJONER judar samt några miljoner andra oxå medans America släppte 2 atombomder, en på hiroshima och en på nagasaki varav en släpte dom på måfå för det var dimmigt och dom hade redan aktiverat bomben. Och var det inte fel av Japanerna att bomba pearl habor utan förvarning då? Jag vill oxå säga att man Nazister e sjuka!!!!!! Alla i hela världen kommer från Africa från början men det vet dom inte!!!!!!!!!! Och varför skulle en "ras" vara bättre än alla andra??? det e helt absurt!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Värst vilket gråt det var här då ;) Jack the ripper tyckte ju att alla kvinnor var horor och därför skulle de dö - Kör vi på Xades tycke nu så hade Jack bara en åsikt som borde respekterats av allmänheten. NEJ FÖR f*n säger ni då (och troligtvist Xade också som tycker jag vrider och vänder på allt som sagts), men vi säger nej därför att en stor del av Vi är kvinnor, som vet att de inte är horor- Och en stor del av Vi är också svarta, som vet att de är precis likadana som alla andra. Visst, alla får ha sin åsikt, och om någon nu inte skulle gilla svarta så visst- Ni kan hålla er borta från dem och ignorera dem, men när ni börjar PREDIKA om eran sak eller verkligen TVINGA PÅ ert tycke, då har ni gått över gränsen till vad som är RÄTT och vad som är FEL. Jag tycker att de med sådana åsikter får välja att antingen hålla de för sig själva eller dö- Och visst, dö låter lite starkt där, men försök ni komma på något bättre alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Idioter. -.- Den "vita människan" är inte från amerika heller, f*n jag blir så förargad på sånna korkade personer. Varför kallar du dom idioter för? Alla har väll rätt till sina åsikter. Dom har väll full rätt med att vara rasister. Logfan@ Du verkar vara efter, Hitler var ingen idiot, han var en mycket smart männsika under 2:a världskriget, tack vare han så kunde dom dominera under 2:a världkriget, Logfan dra till skolan och läs lite historia innan du öppnar din lilla mun. Du är bara 11 år, du vet vet nog inte ens vem han var. Och en sak till, varför reagera alla på att judar gasades ihjäl? So what, han gasade, Amerikas sprängde 2 atombomber i Japan och slaktade en hel del. Är ej nazist eller rassist, blir bara trött på alla som går efter grupptryck. Håller helt med, jag är inte heller rasist eller nazist men jag anser att alla har rätt till sina åsikter. Man måste lära sig acceptera andra hur illa det än kan vara. Är man så mycket bättre än en nazist om man själv går runt och hatar dem. Så länge det inte går överstyr och slutar i våld eller andra olagligheter (fysiska olagligheter) så tycker jag man ska få tycka vad man vill, även om jag och flera andra tycker nazister har dåliga åsikter. Jag syftade på att han försökte påstå att USA är "de vitas" land från första början, vilket är totalt fel eftersom urinvånarna där är indianerna. Sen så kommer jag alltid tycka att nazister är korkade, de verkar inte veta vart alla deras symboler och shit kommer ifrån och vad de betydde från början. Det är min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Men de tror ju givetvist på sin sak, för att ingen lärt dem bättre. Deras hat är egentligen rädsla för det som är annorlunda. Människorna är SJUKA, de har lärts upp till en viss tro som inte alls stämmer överrens med verkligheten. Dessa människor behöver hjälp, de behöver någon som kan rätta till deras förvridna verklighetsuppfattning för annars kommer det sluta med att de förgör sig själva och tar en massa folk med sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Idioter. -.- Den "vita människan" är inte från amerika heller, f*n jag blir så förargad på sånna korkade personer.Varför kallar du dom idioter för? Alla har väll rätt till sina åsikter.Dom har väll full rätt med att vara rasister. Logfan@ Du verkar vara efter, Hitler var ingen idiot, han var en mycket smart männsika under 2:a världskriget, tack vare han så kunde dom dominera under 2:a världkriget, Logfan dra till skolan och läs lite historia innan du öppnar din lilla mun. Du är bara 11 år, du vet vet nog inte ens vem han var. Och en sak till, varför reagera alla på att judar gasades ihjäl? So what, han gasade, Amerikas sprängde 2 atombomber i Japan och slaktade en hel del. Är ej nazist eller rassist, blir bara trött på alla som går efter grupptryck. Är du helt blåst eller? Hitler var för *** ingen smart människa, han var fanimej helt idiotisk. Ja, men Amerika gjorde det inte pågrund av en så obetydande sak som att dom hade en annan hudfärg. Amerika gjorde ju det för att Japan krigade/bombade Amerika med. Vad fasen har människor med mörk hud gjort för nåt illa? Och, ja, alla får tycka vad dom vill, men tycker man så, är man en idiot, oavsett vad man får tycka eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.