Gäst stamper Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Hej, jag ser folk överallt med 4/5 vengefull och med Merciless shoulders, varför har dom det ? Är det inte bättre med full vengeful ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Det krävs 1850 Personal Rating för att bära axlarna och vapnet, så de kan inte även om de skulle vilja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stamper Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Det krävs 1850 Personal Rating för att bära axlarna och vapnet, så de kan inte även om de skulle vilja. Ok tack då vet jag! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 2000 rating for shoulders och 1850 för vapnen, bara de riktigt najsiga kan få dem. Som jag, yeah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Har de ändrat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Har alltid varit så att 1850 för vapen och 2000 för shoulders Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Jo, jag fattade det nu. Bara jag som är tokig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Jo man jag fattar inte varför det är så :P shoulders är ju inte precis mycket bättre en dom andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Det är för status, och de flesta använder inte huvudet, så man behöver axlar för att få 4/5. ( VIssa använder ju såklart s3 huvudet, men rogues behöver inte göra det. ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg