w4nkarN Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jag har packat upp filen på mitt skrivbord och skickat mappen till World Of Warcraft>Interface>AddOn. Men det kommer inte upp någon AddOn button där jag ska välja Gubbe/Hjälte/Hero. Har jag gjort fel? En av mina kompisar sa att man måste installera det? Hur gör man det då? Hjälp mig pl0x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 (redigerat) den andra sa fel bilden du vissa den som hette quest helper dra den till skrivbordet sen går du tillbacka till addon mappen radera Questhelper-0.45 sen så drar du questhelper mappen från skrivbordet till addons mapen sen går det. Redigerat 8 Juni 2008 av kerex132 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jag fattar inte. Menar du den 3dje bilden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Du ska ha mappen som för dig ligger i QuestHelper-0.45 Innuti Addons. Inte Questhelper-0.45 mappen Interface/Addons/QuestHelper-0.45/QuestHelper Interface/Addons/QuestHelper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Asså questhelper mappen i Quest_helper0.45 ska ligga i AddOns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Funkar inte..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Gör så här.. öppna addons sen så öppnar du QuestHelper-0.45 och därefter så kopierar du QuestHelper mappen och går tillbaka till AddOns mappen och klickar in CTRL + V så är det klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 En bild säger mer än 1000 ord. Men du borde igentligen fixa Carbonite för det äger QuestHelper! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Det funkar nu. Tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Har gjort det felet själv, det ska aldrig ligga en ensam mapp i en mapp i add-on mappen för då funkar det inte :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg