ThinkAboutIt Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Ok men när micken funkar, spela in på en gång så att den inte går sönder igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Men vafan...Fick en känsla av att du inte kan growla nu, utan bara har låtsats....MICKEN FUNKAR!!!!! Är trött nu så rösten är inte den bästa nu men spelar in vid klockan 14.00! Någon som vet var jag kan lägga upp filen sen? youtube! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Ja, så fort micken funkar Så kommer jag med en inspelning. GNR: Det blir ingen video så det går inte med youtube, men sparar den som .zip och lägger upp här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Att ni inte bara låter diskutionen dö...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Personligen tycker jag att det är roligt att höra alla hans undanflykter. :P EDIT: Inlägg #1337 (Y) Redigerat 18 Juni 2008 av Simple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Hehe jo det håller jag med om, men diskutionen i sig själv är helt flippad. Redigerat 18 Juni 2008 av MursCruento Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Ja det har du rätt i ^^ Jag menar, vi alla har nog redan räknat ut att det inte blir nån inspelning -.- Så att låta diskutionen dö är väl lika bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Kan inte growla men skulle vilja kunna. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 jag vill bah höra han :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Själv sitter jag och väntar på inlägget från han där det står att han har tappat rösten lr nåt (: OT: Growling är coolt, men diggar screamo mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 alltså orka låtsas att man kan growla och typ skryta en massa om det och säga att man ska spela in det. Och sedan så kommer man med en massa undanflykter för att slippa visa att man egentligen inte alls kan growla utan bara skrika med lite mörkare röst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 alltså orka låtsas att man kan growla och typ skryta en massa om det och säga att man ska spela in det. Och sedan så kommer man med en massa undanflykter för att slippa visa att man egentligen inte alls kan growla utan bara skrika med lite mörkare röst...om han nu kan growla då... -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg