Gäst GNR Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) är det growla han gör ibörjan? Redigerat 1 Juli 2008 av GNR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Postalfreak Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Growl är enkelt, man lär sig det snabbt. fasst det är grymmt. Kan growl, guttural growl och pig squeal. Inte om du ska lära dig att growla ordentligt utan att förstöra rösten! Nej jag vet, jag har lärt mig på ett sätt som inte förstör rösten. Det är Praktiskt taget bara ta i från magen och trycka ut luften. Har f*n aldrig fått ont när jag gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Growl är enkelt, man lär sig det snabbt. fasst det är grymmt. Kan growl, guttural growl och pig squeal. Skämtar du? Det är ju typ den svåraste sångstilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Postalfreak Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Growl är enkelt, man lär sig det snabbt. fasst det är grymmt. Kan growl, guttural growl och pig squeal. Skämtar du? Det är ju typ den svåraste sångstilen. Öhm, fuck no? När man lärt sig är det den enklaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Wow! En 11 åring som kan growla, slap me in my face and send me home to my mother! Jag är snart 17 år, har försökt att growla sen jag kom in i puberteten, men ändå kan jag inte perfekt. Ojoj detta ska bli roligt att höra :P Kan inte ta't lugnt nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Growl är enkelt, man lär sig det snabbt. fasst det är grymmt. Kan growl, guttural growl och pig squeal. Skämtar du? Det är ju typ den svåraste sångstilen. Öhm, fuck no? När man lärt sig är det den enklaste Klart som f*n det är enkelt när man lärt sig. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 hur går dagens rapport då logfan? dags att visa upp :D? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 jag fick en hyfsat bra mick för 29kr :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 jag fick en hyfsat bra mick för 29kr :)Jag har svårt att tänka dig att du fick en mick som var hyfsad för ändamålet att spela in sång i för 29kr, möjligen en bra mick för Skype, etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Logfan kollar inte ens i tråden längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 han ska, skickar ett meddelade om det ;). jag vill hööööraaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Logfan kan inte skriva på 11 dagar han har fått 2 varningar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg