Firecracker Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 MIn bror har ingen :P Och mina föräldrars mobiler har ingen bluetooth så kan ändå inte föra över till datorn sen.. Men låna någon av dina kompisars då? Hur svårt kan det vara? Jag lovar att det är någon av dom som också har en USB sladd till datorn så att du bara kan föra över ljudfilen då det är klart. Men eftersom du egentligen inte kan growla men vill att alla andra ska tycka att du e så cool så kommer du ju ändå aldrig att göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Mina kompisar har inga mobiler eller jag tappade alla deras mobiler i golvet. Eller kanske mina kompisars mobiler går inte att spela in på! :o Vilken ursäkt tror ni det blir? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Hmm, svårt att välja.. Jag tror jag tar en annan ursäkt :P Min Polare kan inte ens ha låtar på sin mobil. Min andra polare har ingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Lite otippad ursäkt, men ändå lika "trovärdig". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Hmm, svårt att välja.. Jag tror jag tar en annan ursäkt :P Min Polare kan inte ens ha låtar på sin mobil. Min andra polare har ingen. Men ta bara några av pengar av din vecko/månads peng och gå ner till närmaste elektronik affär och köp den billigaste mic du hittar..!Ska det vara så svårt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Hmm, svårt att välja.. Jag tror jag tar en annan ursäkt :P Min Polare kan inte ens ha låtar på sin mobil. Min andra polare har ingen. Men ta bara några av pengar av din vecko/månads peng och gå ner till närmaste elektronik affär och köp den billigaste mic du hittar..!Ska det vara så svårt.. ja, du kan ju typ få en för 50spänn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 akta dig för att köpa en dyr utan mic, fråga istället den som står i kassan om en hörlur med mic köp tex inte Shure SE530 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 akta dig för att köpa en dyr utan mic, fråga istället den som står i kassan om en hörlur med mic köp tex inte Shure SE530 Haha, och spara kvittot ifall den inte funkar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 min mic kosta 31kr och det va en Logitech eller vad det heter, den nyaste dom hadde i affären! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Jag har bara 50 öre och det kommer man inte så långt med? Fick min månadspeng för 5 dagar sen som jag gensat slösade på Mac donalds och ett Slipknot album. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Låna en 50 lapp då... Och provade du skicka över ljudfilen med mobilen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Har inte spelat in än. IMorgon ska jag testa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg