Gäst InTech Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 hur går det med din inspelning då.. Hur brukar det gå med inspelningen? TÄnker att det kanske skulle funka att spela in på Mp3, men vete f*n hur man för över till datorn sen. Det är bara att föra in det med en usb-sladd eller så :):) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Mhm, men när rutasn komemr upp så står det bara"För över musik till din Mp3" "Utforska enhet". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Gad. Du försöker inte ens överföra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Blö. Låt tråden dö. Han kan inte growla, det blir ingen inspelning. Vi kommer inte få höra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Dubbelklicka på 'utforska enhet', där ligger den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Eller så spelar han in på mobilen och skickar inspelningen i mms till alla som vill höra! :bah: XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Gud vad coolt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 komigen dårå logfan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Blö. Låt tråden dö. Han kan inte growla, det blir ingen inspelning. Vi kommer inte få höra.Jag instämmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 ni bara bäddar upp så han kan komma med bättre och bättre bortförklaringar ju -.-, nu kan han ju säga att de flesta inte bryr sig om tråden eller liknande.. Jag ska höra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 ni bara bäddar upp så han kan komma med bättre och bättre bortförklaringar ju -.-, nu kan han ju säga att de flesta inte bryr sig om tråden eller liknande.. Jag ska höra. Han kan inte, då skulle det varit klart nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 wilmerx.reklam har rätt. Jag erkänner att jag har överdrivit räjelt och att jag egentligen inte kan growla, men jag tränar varje dag. Men jag verkar inte bli bättre! SORRY! DOck så funkar verkligen inte min mick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg