Garone Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Själv sitter jag och väntar på inlägget från han där det står att han har tappat rösten lr nåt (: OT: Growling är coolt, men diggar screamo mer. Man growlar i screamo, fast då kallas det exhale. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Growl är fult. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Growl är fult.Fult men svårt att utföra. Lite tveksam till att en 11-åring som inte har kommit in i målbrottet än skulle kunna growla på rätt sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 jag vill också höra. skickade ett meddelade till han med en länk som man kommer hit, inget svar än. väntar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 jag vill också höra. skickade ett meddelade till han med en länk som man kommer hit, inget svar än. väntar... Ohh! Är du tbx nu :P Det var rätt längesen va?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 har varit här ett tag, men har bara postat i gruppforum och playstation 3/playstation 2 forumet. Över till ämnet. Och jag håller verkligen med om att growl är fult, men han verkar lämnat tråden :(? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Ja eftersom att han insåg att vi alla redan fattat att han bara hittade på. Fast han ljög så "bra"... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Nej, ni kan glömma bort inspelningen ska lägga mina pengar på Guitar Hero: Mettalica istället tyvärr. Men kanske kan låna en mick av en polare. Lär dig stava till Metallica Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 guitar hero metallica kommer typ sent 2009 -.-? Jag vill höra han skickade tillbaks "när jag har en ny mic så kommer jag med svar" i mitt meddelade till han.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jag har bara inte pallat skriva nåt i tråden.. Ja, som sagt så verkar min mick vara sönder och det finns inte ett skit jag kan göra åt det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jag har bara inte pallat skriva nåt i tråden.. Ja, som sagt så verkar min mick vara sönder och det finns inte ett skit jag kan göra åt det? Har du en mobil? Som du kan spela in med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 En Mobil har jag men ljudet är paj på den. Hände nog när jag kastade den i golvet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg