Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 En Mobil har jag men ljudet är paj på den. Hände nog när jag kastade den i golvet. Kan du inte bara ge upp? >_< du e bara en liten wannabe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Jaså? Det tycker du? Jag skriver när den funkar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Nä, det gör han inte, VI tycker det. Låna din mamma/pappas/syster/brors mobil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 MIn bror har ingen :P Och mina föräldrars mobiler har ingen bluetooth så kan ändå inte föra över till datorn sen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 MIn bror har ingen :P Och mina föräldrars mobiler har ingen bluetooth så kan ändå inte föra över till datorn sen.. Va? Man använder en, typ link kabel typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 MIn bror har ingen :P Och mina föräldrars mobiler har ingen bluetooth så kan ändå inte föra över till datorn sen.. vilka sorts mobiler har dina föräldrar? ja vill höra :D:D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Har ingen link kabel, dem använder bara dem tilla tt ringa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Har ingen link kabel, dem använder bara dem tilla tt ringa. Skicka ljudfilen med e-post till din egen emailadress? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Hmm det ska jag testa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Akta bara så att din Inkorg inte exploderar för att filen kan vara för stor :o ..isåfall kan vi ju inte lyssna då heller :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Eller så kanske hans data inte funkar :o !!!11oneone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) Akta dig för att radera allt i mobilen bara, ladda mobilen fullt först, så den inte tar slut. Tappa den inte i golvet. :unsure: Jag vill höraaaa :D Redigerat 29 Juni 2008 av InTech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg