MaryJane Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Slkutar på fredag. Fast ja missa bussen i dag så ja kan inte komma till skolan, sen på torsdag så slutar vi typ 12.00 å fredag avslutning. Det värsta är att vi har matte prov innan avslutningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Jag slutar på Torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Vi har skol avslutning på onsdag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 har skolavslutning imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Slutar på fredag. Fast de dagarna som är kvar nu är idrottsdagar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jag Slutar Ikväll, Men vi har klassens dag på förmiddagen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Sista riktiga skoldagen nu, fett skönt att veta att allt är klart om ett par få timmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Slutade igår, fett skönt med lov nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 HAHA! SOMMARLOV! Äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 då var det sommarlov nu :D, Men man har inte riktigt fått in den riktiga sommarlovs känslan ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 I morron ska vi gå till en strand och grilla , bada m.m å vi slutar typ kl 12.00. och på fredag är vi i skolan 1 - 2 timmar. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jag har märkt en sak, De flesta sommarlov som jag har haft har varat Ca 10 veckor men detta är bara 8,5 Veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.