xSaaamii Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Ett mörkt rum + Joltcola + Oblivion + Xbox360 = En Perfect Nationaldag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 lirade wc3 till 7 påm morronen och undrade vaför vi va lediga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Låg bakis till kvällen, tog studented dagen innan. Senare grillade jag och några kompisar lite och drack lite öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Först hade jag halv-dag i skolan, sedan åkte jag skateboard:Pva?? har ni inte sommarlov?? det har vi. men för nåt år sen så gick vi skola 6juni me då är vi ändå helt lediga. on topic: Firade min födelsedag. Det är inte så självklart. Vår skolas avslutning är alltid den 10/6. Jag gjorde inte nåt speciellt vad jag kan minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jag var ledig från skolan, annars var det en vanlig fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Va på liseberg med 5 kompisar.. Vi va där i 12 timmar i sträck.. Kollade på brudar o sjöng nationalsången i balder o hela rubbet.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Palla fira nationaldag, de e tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 va med kompisar och nördade lite diverse saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 För mig är nationaldagen precis som en vanlig dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.