Racoon14 Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Ja vad tycker ni? jag tycker det rent ut sagt SÖG. jag gillar battlefield 2142 och de andra till DATOR men till ps3 :wacko: :iluvff: PS3 Dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 jag tyckte det sög med.. Och menar du inte battelfield på ps3 - battelfield på dator?? Inget jag kommer köpa.. Men battelfield heroes är ju gratis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Tycker det var helt okej. Riktigt kul att spränga hus. Dock så var det svårt att sikta och styrningen kändes bara fel. No buy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Om ni grabbar tittar i Xbox 360 forumet och söker på samma tråd som det här. Så ser ni att bf fick rätt bra betyg av alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Jag tyckte också att det sög. Eller, det kunde varit kul om kontrollerna hade varit bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 jag tyckte det sög med.. Och menar du inte battelfield på ps3 - battelfield på dator?? Inget jag kommer köpa.. Men battelfield heroes är ju gratis :D Ja, såklart att jag mena PS3 Battlefield och Dator Battlefield. Orkade inte skriva det... Är heroes gratis och när kommer det ut? Zimens: Styrningen sög verkligen, man kunde ju inte sikta för fem öre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jag tyckte också att det sög. Eller, det kunde varit kul om kontrollerna hade varit bättre.Ja, no buy i think. O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Tyckte Bad Company var riktigt bra gjort, grafiken är bra, storyn är bra, gameplayen är bra. Och kontrollerna sög inte, dom vara bara lite annorlunda modefikerade för att anpassas in i spel systemet.. Tar väll 5 minuter att anpassa sig till dom (tog de för mig ialla fall).. Om ni använder kontrollerna som en ursäkt för att detta spel skulle bli en "no buy" är ni så korkade.. Men alla har väl rätt till sin åsikt. Spelet är värt pengarna ! (min åsik) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Tyckte Bad Company var riktigt bra gjort, grafiken är bra, storyn är bra, gameplayen är bra. Och kontrollerna sög inte, dom vara bara lite annorlunda modefikerade för att anpassas in i spel systemet.. Tar väll 5 minuter att anpassa sig till dom (tog de för mig ialla fall).. Om ni använder kontrollerna som en ursäkt för att detta spel skulle bli en "no buy" är ni så korkade.. Men alla har väl rätt till sin åsikt. Spelet är värt pengarna ! (min åsik) Jag tänker inte köpa det. Jag hade aldrig tänkt köpa det, men hade kanske ändrat mig om kontrollerna varit lite bättre. Hatar "springknappen" L3 (ps3). Man måste ju trycka ner L3 för att springa, det är ju skitkasst. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jag anser att BF:BC är en modifierad verision av PS2 versionen av BF2 "BF2 modern combat" Det är nästan samma kontroller. Och jag förstår inte hur folk kan ha problem att sikta med en joystick, har ni ingen tumm-känsla eller? Men det är mer än bara grafiken som är bättre, som det sagts tidigare så är det en härlig story som får mig att le medan jag spelar. Jag menar soldaterna har ju sådana totalt oseriösa konversationer, som om varandras familjer, om folk de känner som de ska träffa efter kriget. de tänker inte så mycket på kriget utan snackar bara om gamla goda tider. Det tycker jag är en komisk och uppmuntrande handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Man vänjer sig, men det var inte kontrollerna som gjorde att jag inte ska köpa Battlefield: Bad Company. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Hatar "springknappen" L3 (ps3). Man måste ju trycka ner L3 för att springa, det är ju skitkasst. <_<det är ju samma på call of duty 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.