Ceto Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) Hej jag skulle vilja vet avad första låten heter på videon :) Redigerat 9 Juni 2008 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) Vilken video? ;o EDIT - Ah oke, nu ser jag länken.. Vet inte, hat ingen kontroll på de nya hiphop/rap artisterna och låtarna.. Lyssnar mest på NWA, Dr. Dre, Ice Cube, Tupac om jag lyssnar på hiphop/rap.. Redigerat 9 Juni 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 9 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 :( jag vill veta vad den heter den är skön :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Luniz - I Got 5 On it Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Tack! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.