Kevve Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) Jag skickade innan efter FuskaVIP Genom SMS. Det kom ett meddelande där det stod "På forum.fuska.se har nu FuskaVIP till och med 10/07-2008 15:40." Men det står att jag inte har FuskaVIP? [EDIT] Det drog pengar från mobilen, så jag uppskattar om detta fixas snarast! Nä nu j*vlar! Nu har jag skickat 2 gånger och inte ett skit har hänt! Fyfan Admin. Redigerat 10 Juni 2008 av HooRai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Detta är inget vi kan hjälpa dig med, hör av dig till admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Ett SMS har kommit in och i det skrev du medlemsnumret 1236 och inte 1263 som är ditt medlemsnummer. Har nu fixat så du har fått FuskaVIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 *Fniss* Skyll inte på admin när det är du som gjort fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 *Fniss* Skyll inte på admin när det är du som gjort fel. Hihihihi, alla gör misstag. Det ordnade ju sig tillslut. *fniss* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 *Fniss* Skyll inte på admin när det är du som gjort fel. Hihihihi, alla gör misstag. Det ordnade ju sig tillslut. *fniss* Han skickade två gånger. *gapflabb* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clown Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 :visslar: Det var bra gjort :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.