Hoppa till innehåll

Vilken Religon Tror Du På/gillar Du Mest?

Jolt

22 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

´Tror inte på nåt men uppväxt med lite kirstedom.

Alla som är döpta är uppväxt med Kristendom.

Haha, jasså? Att man är döpt betyder inte att man har vuxit upp med den religonen som man är döpt till.

Jag tycker den "bästa" religionen är budismen efter som den är så flexibel, dock är jag ateist och har inget behov av någon religion i någon form (för tillfället iaf).

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, jasså? Att man är döpt betyder inte att man har vuxit upp med den religonen som man är döpt till.

Jag tycker den "bästa" religionen är budismen efter som den är så flexibel, dock är jag ateist och har inget behov av någon religion i någon form (för tillfället iaf).

Soad_token

På sätt och vis så har man ju vuxit upp med Kristendomen då, det är ju kristet att bli döpt. No?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Aldrig

Soad_token

På sätt och vis så har man ju vuxit upp med Kristendomen då, det är ju kristet att bli döpt. No?

Jag är inte döpt och har fått en katolsk uppfostran. Man kan lika gärna vara döpt och få en "ateistisk uppfostran".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...